.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی‌فقیه در جمع کارکنان شبکه تبرستان حضور یافت
نماینده ولی‌فقیه در مازندران خواستار ترویج عزاداری سنتی در سطح استان شد و گفت: عزاداری‌ها باید سنتی و براساس فرهنگ عاشورایی برگزار شود.

 شمال نیوز: نماینده ولی‌فقیه در مازندران خواستار ترویج عزاداری سنتی در سطح استان شد و گفت: عزاداری‌ها باید سنتی و براساس فرهنگ عاشورایی برگزار شود.

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولیفقیه ظهر امروز از روند فعالیت‌های صدا و سیمای مازندران بازدید کرد و در بازدید از بخش‌های مختلف صدا و سیمای مازندران در جمع مدیران این مرکز اظهار کرد: صدا و سیما رسانه‌ای معرف‌گرا و دارای فکر و اندیشه است.

وی تصریح کرد: صدا و سیما به مثابه دانشگاه عمومی و در برگیرنده همه جامعه است و سبب تعالی همه ابعاد جامعه را فراهم می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران خواستار ترویج عزاداری سنتی در سطح استان شد و گفت: عزاداری‌ها باید سنتی و براساس فرهنگ عاشورایی برگزار شود.

وی اضافه کرد: برگزاری مراسم عزاداری باید اصل و واقعیت حادثه کربلا را بیان کند و با واقعیات موجود در کربلا عینیت داشته باشد و رسانه ملی می‌تواند در این زمینه نقش اثرگذاری ایفا کند.

طبرسی با اعلام اینکه رسانه ملی باید مروج فرهنگ ناب عاشورایی باشد، خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت این رسانه برای ترویج فرهنگ ناب حسینی نیز به خوبی باید بهره‌گیری کرد.

وی در ادامه خواستار ترویج فرهنگ امر به معروف‌ و نهی از منکر در جامعه شد و گفت: با گسترش فرهنگ امر به معروف‌ و نهی از منکر شاهد بسیاری از معضلات اجتماعی در کشور نخواهیم بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.